Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 7 juli 2016 interview

7.7

Als ik een e-mail stuur, dan duurt het weken of dagen voordat ik antwoord krijg. Hier gaan dagen over heen. Ik kan de zorg niet goed inschatten. Ik heb een aantal keren aan de hoofdverpleegkundige gevraagd om mij een mail te sturen als mijn moeder iets heeft. Ik krijg wel een mailtje, maar vervolgens vraag ik dan of ze misschien naar de arts moet. Maar ik krijg daar geen antwoord op. Ze gaan echt wel leuk met mijn moeder om. Ze staan voor haar klaar en nooit is iets een probleem voor ze. Ik word wel geïnformeerd, maar ik stel bijvoorbeeld een tegenvraag. Maar ik krijg hier dan geen antwoord op of een aantal dagen later. Er wordt goed geluisterd, maar ik moet maar hopen dat het gedaan wordt. Mijn moeder heeft een hele mooie woning. Het is in ieder geval heel erg ruim. Het ziet er goed, schoon en netjes uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.