Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 21 juni 2016 interview

7.3

De afspraken verlopen soms goed en soms niet. Soms vraag ik dingen en dan blijken die niet gedaan te zijn. Het is soms lastig wat mijn tante verteld of dat de werkelijk zo is. Mijn tante knoeit af en toe een beetje en dan duurt het soms nog weleens lang voordat de kleding naar de wasserij gaat. Ik vind het belangrijk dat mijn tante er netjes bij zit. Ik vind dat de zorg wel vriendelijk is, maar ook een beetje populair. Het valt mij op dat men wel klopt op de deur maar vallen meteen binnen en dat vind ik raar. Als er bezoek is dan worden die soms genegeerd door de verzorgers. Ze tutoyeren ook altijd en dat zou ik zelf hinderlijk vinden. De informatievoorziening is sterk verbeterd, ik krijg emails, uitnodigingen voor voortgangsgesprekken en een nieuwsbrief. De accomodatie is goed. De ligging van het huis, het ligt in een soort park, de omgeving is mooi. Mijn tante heeft op de begane grond een eigen appartement met een woonkamer, slaapkamer en eigen badkamer. Wat ik wel weer jammer vind is dat de vloerbedekking plaats hebt moeten maken voor laminaat, omdat het praktischer is voor een rolstoel. Het is dan meteen zo ziekenhuisachtig. In de algemene ruimte heerst een goede sfeer, het is een mooie ruimte en goed ingericht. De receptie is niet altijd bemand en dat vind ik slecht. Ik moet dan aanbellen om binnen te komen en dat werkt niet altijd goed. Er is erg weinig bezetting. Ik vond dat er veel standaard eten gegeven werd, maar nu mag ze wat extra's bestellen. Het eten is de enige goede afleiding die de mensen die dag hebben. Er word verschillend betaald voor zorg, en degene die veel betaald die krijgen ook niks extra's en dat vind ik weleens jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.