Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 20 maart 2019 interview

7.0

De omgeving is fantastisch mooi, want het ligt in een park. Het gebouw is oud en de kamers ook. Ze zijn wel druk bezig om de openbare ruimtes op te knappen en dat wordt wel heel mooi vind ik. Ik maak heel vaak afspraken over mijn schoonmoeder wat wel of niet moet. Elke keer als er nieuwe medewerkers zijn, dan moet ik weer van voor af aan beginnen. Ik vind dat heel vervelend. Ze vragen vaak dingen aan mijn schoonmoeder, maar zij kan niet meer goed antwoorden. Ze zet medewerkers op het verkeerde been. Ik moet dan weer heel hard aan de bel trekken. Mijn contactpersoon doet echt heel erg haar best, helaas zijn er ook medewerkers die heel nonchalant met de afspraken omgaan merk ik. Vooral in de vakantietijd, dan wordt er heel veel extern personeel ingehuurd. Ze lezen dan niet de rapportage, terwijl mijn schoonmoeder iemand is met een gebruiksaanwijzing. Ook al hang ik overal briefjes op, dan nog gaat het niet goed merk ik. Er was een verpleeghuisarts, waar ik heel goed mee kon, maar die is helaas weg. De nieuwe arts heb ik nog steeds niet gezien, dat vind ik jammer. Het is een goed huis en er wordt veel georganiseerd. Het is moeilijk om medewerkers te krijgen in de zorg. De medewerkers die hier werken, werken keihard. Ik merk wel dat de oudere medewerkers anders zijn in hun werk, dan de jongere medewerkers. De oudere medewerkers hebben meer ervaring.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.