Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 21 juni 2016 interview

6.3

Er zijn te weinig handen aan het bed. De empathie is soms ver te zoeken maar die kan ook niet groeien omdat ze weinig tijd hebben. Mijn oom is doof en blind en de manier waarop ze met hem communiceren is niet de manier. Er wordt bijvoorbeeld ver van hem vandaan naar hem geroepen. Hij word minimaal gewassen. Alles wat er in het huis wordt georganiseerd is prima. Als ik een huisarts wil laten komen moet ik daar zeker drie keer over praten voordat hij er is. Het is een prachtige plek, tuin word goed onderhouden. Het is er redelijk schoon, het is een prima plek om te wonen. Ik weet niet ergens anders een huis te vinden waar het beter is in deze omgeving. De activiteitenvoorzieningen zijn prima en daarin worden de activiteiten gedeeld met de mantelzorgers bijvoorbeeld de kerstborrel daar mag ik dan ook bij aanwezig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.