Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 15 maart 2019 interview

7.8

Ik ben redelijk tevreden over de manier waarop er voor mijn moeder wordt gezorgd. Er is een kapsalon aanwezig en mijn moeder gaat daar wekelijks naartoe. De meeste medewerkers gaan respectvol met mijn moeder om. Mijn moeder heeft met de ene medewerker een betere klik dan met de andere. Mijn moeder is protestants en er is een geestelijk verzorgster aanwezig, dat ik heel fijn vind. Ik heb een vaste contactpersoon, maar ik kan eigenlijk iedereen aanspreken met mijn vragen. Mijn moeder haar wens was om in de logeerkamer te blijven, deze is wel wat kleiner en verouderd, maar mijn moeder is er blij mee. Mijn moeder is het liefst op zichzelf met haar herinneringen en daar wordt ze vrij in gelaten. Het eten komt uit de gaarkeuken, het is variabel en smaakvol. Er komt elke week en bloemenman, die gaat dan alle kamers langs en dan kunnen de bewoners voor een klein bedrag een bosje bloemen kopen. Hij zet ze ook nog voor ze in de vaas. In de zomer komt er een ijscoman langs voor de bewoners. De bewoners krijgen dagelijks om vier uur een kopje soep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.