Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 21 juni 2016 interview

8.2

Mijn moeder wordt goed verzorgd en als mijn moeder wat heeft dan rapporteren ze dat. Echter de terugkoppeling daarvan duurt soms wat lang. Bijvoorbeeld haar oren gingen achteruit en ze zouden dan de dokter langs sturen en die is nu nog niet geweest. De communicatie daarover word ook niet terug gekoppeld naar mijn moeder. Ik heb daar uiteindelijk daarin zelf actie in ondernomen. Ik vind dat jammer, want niet goed kunnen horen is erg vervelend. Ik vind het zeker een prioriteit, dat er zo snel mogelijk wat aan gedaan moest worden. De verzorgers zijn erg lief en mijn moeder ziet er verzorgd uit. Laats kwam er een verzorgende binnen en die kwam alleen maar even om een babbeltje te maken. Dat is heel positief. De kamer van mijn moeder mag beter schoon gemaakt worden, de vloer is echt wel zwart. Ik heb zelf de neiging om het goed te gaan schoonmaken. Ze komen iedere week schoonmaken, ze doen hun best, maar ze poetsen om de dingen heen. Het is een leuke accomodatie en haar kamer is leuk. Het huis 0ligt heel mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.