Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 13 maart 2019 interview

7.3

Mijn vrouw en ik zijn mantelzorgers van een dame die in deze zorginstelling woont. Zij is heel lastig en vindt niks goed. Ze stuurt de verzorgenden ook steeds weg. Dat maakt de zorg lastig. Daardoor is het voor mij moeilijk om te oordelen over de zorg. De verzorgenden doen hun best, maar het valt niet mee. Ik hoor van mijn kennis alleen maar klachten. Ik heb het idee dat het aan haar ligt en niet aan de verzorgenden. Ik krijg de indruk dat ik de zorg redelijk vind. De verzorgenden nemen contact met ons op als het nodig is. Ze hebben wel te maken met heel veel wisselend personeel. We hebben elk jaar een MDO gesprek. Ik denk dat de basis van de zorg goed is. Er wordt veel georganiseerd, zoals spelletjes en muziek. Soms doet mijn kennis daar wel aan mee. Het gebouw is oud, maar het ziet er nog best goed uit, ook van binnen. Het is weer helemaal opgeknapt. De omgeving vind ik prachtig. Het is omgeven door een mooi park met bloeiende krokussen en mooie bomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.