Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 18 juli 2016 interview

6.3

Nakomen van afspraken met bijvoorbeeld de kapper gaan goed, maar het nakomen van afspraken t.a.v. het zorgplan is minder. Ze beloven dingen, maar dan gaat het niet door. Bijvoorbeeld ze moet naar het toilet, dan krijgt mijn moeder te horen dat ze later komen. Vervolgens krijgt ze te horen, dat ze na het eten komen. Als ik er ben, dan gaat het goed. Maar als ik er niet ben, dan hoor ik hele andere verhalen. Ik vind ze de laatste tijd wel iets beter met mijn moeder omgaan. Als je er bij bent, dan is het heel anders. Er zijn er ook bij die heel lief zijn. Maar als ik zie hoe ze haar aankleden. Voor informatie moet ik er vaak zelf naar vragen. Er wordt wel geluisterd, maar of ze er wat meedoen is een ander verhaal. Er is genoeg ruimte op de kamer. Mijn moeder zit op een verhoging. De ontlasting daarop. De wc is gewoon goor. Het personeel heeft te weinig tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.