Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin - Heemstede op 8 februari 2013

8.8

Onze ervaring: Management als spin in het web tussen medewerkers en inwonenden, dus korte lijnen. Betrokken medewerkers die liefdevol met de mensen om gaan. Een activiteitencommisiie die op afwisselende en enthousiaste wijze de mensen "in beweging houdt en van alles organiseert". De artsen van het zorgcentrum die goed "de vinger aan de pols houden"en communiceren. De keuken die een goede maaltijd serveert. Is er dan helemaal niets mis met Kennemerduin? Waar met een grote ploeg zo hard gewerkt wordt gaat er wel eens iets fout. Kleinigheidje kan voorkomen, die sporadische keer dat het om iets gaat wordt er goed notie van genomen. Het totale beeld voor mijn familie over Kennemerduin "Wij wisten niet dat zulke goede zorg in Nederland nog bestaat". Mijn moeder heeft een goede keus gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Kennemerduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.