Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 13 maart 2019 interview

8.3

Het is hier geweldig. De zusters zijn heel vriendelijk. Ze zijn geweldig en dat doet mij goed. Ik krijg fysiotherapie, ergotherapie en spraakles. Ik moet zeggen dat ik merk dat het beter gaat. In doorsnee verlopen de afspraken goed. De spraakles is minder, als er wijzigingen zijn dan wordt dat niet doorgegeven. Ik zit maar te wachten en er komt niemand. Dat vind ik vervelend. Met vragen kan ik bij de zuster terecht en vaak proberen ze het op te lossen of ik krijg daar uitleg over. De behandeling die ik krijg sluit aan op wat ik belangrijk vind. Ik vind mijn kamer prettig. Ze hebben de opstelling van het bed zo neer gezet zoals het thuis staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.