Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 12 maart 2019 interview

Ik ben heel tevreden over deze instelling waar mijn vrouw verblijft. De zorg vind ik heel goed, want als er iets is met mijn vrouw, dan wordt er aandacht aan haar gegeven. Als ik vraag of ze iets willen doen, dan wordt er ook direct tijd aanbesteed. De medewerkers zijn er altijd voor ons. De accommodatie vind ik prettig, want het ziet er allemaal netjes uit. Mijn vrouw heeft haar eigen kamer. De badkamer moet ze met een ander delen, maar dat is geen enkel probleem. Er is een gezamenlijke woonkamer. Daar wordt samen genoten van het eten en dat wordt daar vers bereid. Als er iemand jarig is, dan wordt dat hier ook gevierd. Er is een separate grote ruimte waar de activiteiten plaatsvinden, zoals bingo en andere spelletjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.