Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin

Scheldestraat 101 1972 TL IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb geen klachten over afspraken. Mijn moeder heeft een persoonlijke begeleider en daar sta ik mee in contact. Als er afspraken zijn of er moeten bepaalde onderdelen doorgegeven worden, dan wordt dat op tijd doorgegeven. Ook medisch gezien ten aanzien van afspraken, dan wordt dat ook op tijd doorgegeven. Mijn moeder wordt op tijd voor de kapper opgehaald. Er wordt goed rekening gehouden met het eten. Bijvoorbeeld dat ze niet te veel eet. Dingen die van belang zijn voor haar welbevinden. De medewerkers willen nog wel eens wisselen. Manier van bejegening is afhankelijk van de persoon. Ik merk dat het voor mijn moeder lastig en onrustig is. Doorgaans zijn ze heel liefdevol naar mijn moeder. Ik word via de mail of telefonisch op de hoogte gehouden. Als ik er even ben, dan word ik aangesproken. Ze hebben dan even gesprekje met mij. Er wordt daar tijd voor genomen. Op het moment dat de vaste medewerkers er zijn, dan is er zeker gelegenheid om het één en ander door te spreken. Er wordt goed geluisterd en als het noodzakelijk is, wordt het meteen genoteerd en doorgegeven. Mijn moeder zit bijna nooit op haar kamer. Het enige nadeel is, dat ze het toilet en de badkamer moet delen met een mannelijke bewoner. Ze vindt dit heel vervelend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.