Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin

Scheldestraat 101 1972 TL IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 19 maart 2019 Interview

Ik heb niet veel afspraken gemaakt, maar als ik een afspraak maak, dan wordt dat nagekomen. Informatie wordt uitgewisseld via de mail, telefonisch of als ik daar ben. Dat verloopt goed. Ik zie daar mensen die hart voor de zaak hebben. Mijn moeder heeft het daar goed. Ik zie dat de verzorgenden heel lief voor haar zijn. Dat merk ik doordat ze haar knuffelen en aandacht en complimentjes geven. Ik denk wel dat de verzorgenden het erg druk hebben. Dat merk ik doordat ik een paar keer zag dat het bed van mijn moeder niet was opgemaakt. Ze lag een paar keer op haar matras zonder beddengoed. De verzorgenden zijn er niet altijd bij om haar in de gaten te houden, maar dat begrijp ik wel. Ze kunnen niet 24 uur alle bewoners in de gaten houden. Mijn moeder is 's ochtends weleens gevonden op de grond en we weten niet hoelang ze daar heeft gelegen. Ik denk dat de verzorgenden doen wat ze kunnen, maar ik zou het fijn vinden als er meer ruimte zou zijn voor aandacht en activiteiten. Ik vind het een prachtig nieuw gebouw. Het oogt vriendelijk en open. Er zijn mooie kleuren. Het is ruim en schoon. De boerderijdeuren van de kamers vind ik fantastisch. Ik heb al veel verzorgingstehuizen gezien en daardoor weet ik dat dit een prachtige plek is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.