Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 18 maart 2019 interview

8.7

Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd wordt, ik zie dat aan de manier waarop de verzorgenden met haar omgaan. Qua kleding en kapsel ziet ze er altijd keurig uit. De medewerkers hebben geduld, zijn lief, respectvol en ze hebben aandacht voor haar, mits daar tijd voor is. Er wordt genoeg aan gedaan om mijn moeder nog een kwaliteit van leven te geven door bijvoorbeeld dagjes weg te gaan. Ik kan bij iedereen mijn vragen stellen en dan wordt er even tijd genomen om ze te beantwoorden. De kamer van mijn moeder vind ik mooi, ze heeft een gedeelde badkamer. Het eten wordt aangeleverd en het ziet er altijd goed uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.