Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 13 maart 2019 interview

• Hersenaandoeningen

Ik vind dit gebouw prachtig en ik ben tevreden met mijn kamer. Ik ben hier gelukkig. De medewerkers zijn aardig, ze zijn lief voor mij. Ze geven mij aandacht en ze maken grapjes met mij, wij kunnen met elkaar lachen. Ik krijg een goede lichamelijke verzorging. Als ze iets voor mij willen doen, dan wordt er altijd eerst aan mij gevraagd of ik het daarmee eens ben. Ze houden rekening met mijn wensen. Er wordt goed naar mij geluisterd, De medewerkers zijn sociaal, ze hebben belangstelling in mijn persoonlijke situatie. De medewerkers komen de afspraken die ze met mij hebben na, dat wat ze mij beloven dat doen ze voor mij. Ik heb het hier fijn, de medewerkers zorgen er voor dat ik het hier prettig heb. Ook het eten is hier goed, ik vind het lekker. Je kan hier kiezen uit 2 menu's.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.