Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 13 maart 2019 interview

6.8

Mijn vader wordt daar prima verzorgd. Er vinden naar mijn weten niet heel veel afspraken plaats. Ik heb één keer per jaar een gesprek met de arts over mijn vader. Ik word per mail goed op de hoogte gehouden door de EVV-er. Bij spoed word ik gebeld. Ik ben wel tevreden over de dames en heren die daar de zorg verlenen. Ik vind het knap hoe ze met mensen met dementie omgaan. Als ik op de afdeling ben, dan vind ik het gezellig. De sfeer in de gezamenlijke woonkamer is goed. De activiteiten worden ronduit goed geregeld. Er is elke dag wel iets om te doen. Mijn vader vindt alles wel leuk. Het pand is vrij nieuw en modern. De algemene faciliteiten vind ik niet goed. Er is bijvoorbeeld maar één fiets. Bij de ontvangstruimte, receptie en kantine zou een welkomstgevoel wenselijk zijn. De kantine vind ik te kleinschalig opgezet waardoor zitten vaak onmogelijk is. Ik had het leuker gevonden als je daar lekker kunt zitten en de ruimte hebt om iets te doen. Ik zou veel vaker bij mijn vader op bezoek komen als de accommodatie beter zou zijn. De huisjes zelf vind ik goed. Mijn vader heeft een prima kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.