Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 13 maart 2019 interview

7.5
  • Aneurysma

Over de vaste medewerkers ben ik zeer tevreden, die zijn vriendelijk, vrolijk en grappig. Maar bij de uitzendkrachten en de stagiaires, daar tref ik wel eens iemand bij die wat minder vriendelijk met mij omgaat. De medewerkers geven een goede verzorging. Maar wat ik wel vervelend vind is, dat ze niet veel eigen initiatief mogen tonen, ze moeten voor eenvoudige dingen en oplossingen eerst de dokter raadplegen. Ik praat niet zoveel met de medewerkers, er is nooit een 1 op 1 gesprek, ik bedoel hier mee, dat ik niet vaak een echt serieus gesprek met de medewerkers heb. Maar tijdens de verzorging en het naar bed brengen, dan praten we wel met elkaar en maken we ook veel lol. De afspraken worden nagekomen. De medewerkers zorgen zo goed als mogelijk voor mij, ze brengen mij naar beneden als er iets te doen is, er worden hier namelijk veel activiteiten georganiseerd voor de bewoners. En als het mooi weer is, brengen ze mij naar buiten.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.