Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 18 maart 2019 interview

7.7

Over het algemeen loopt de communicatie goed. De verpleging gaat heel liefdevol en goed. Het zijn allemaal toppers. De medewerkers laten mijn moeder, ondanks haar ziekte in haar waarde. Ze werken altijd heel erg mee en dat werkt goed. Er is iedere dag wel iets te doen en mijn moeder wordt overal bij betrokken. Er worden spelletjes gespeeld en nog veel meer. Er wordt veel aandacht aan de bewoners besteedt. Ik word gezien en gehoord en ik krijg altijd een passend antwoordt. Wat ik jammer vind is dat de huiskamerarts bijna nooit aanwezig is, die zie en hoor je nooit. Als er is iets met mijn moeder, dan word ik direct gebeld .Ik vind de accommodatie top. Mijn moeder heeft een gezellige kamer. Het eten is goed verzorgd, maar de kwaliteit zou naar mijn idee wel wat beter kunnen.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.