Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin - IJmuiden op 14 maart 2019 interview

7.5

Ze helpen me elke dag met het wassen en aankleden. De medicijnen houden ze goed bij en omdat ik slecht slaap krijg ik af en toe slaapmedicatie. De zusters zijn aardig en welwillend. Als ik bel voor hulp kan het wel eens wat langer duren. Maar ze komen wel hoor. Ze leggen dan uit dat ze het druk hebben. Ik ben gevallen en geopereerd aan mijn been. Nu moet ik veel oefenen met lopen bij de fysiotherapeut. Dat vind ik erg zwaar. Het gaat moeizaam. Veel vertier op de afdeling is er niet. Ik ga wel eens naar beneden om iets te drinken. Daar ontmoet ik soms bekenden. Even een praatje maken. Als er zang is ga ik daar heen. Het eten vind ik wel vlak van smaak. Alles smaakt hetzelfde. Het is nu afwachten hoe het verder verloopt. Ik moet nog wel even verder revalideren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Velserduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.