Zorgbalans, Woonzorglocatie W.F. Visserhuis

Houtmanstraat 1 1972 EE IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie W.F. Visserhuis - IJmuiden op 16 januari 2020

Dementie

Sinds september 2017 heeft mijn moeder in het W.F.Visserhuis gewoond. Hier heeft zij tot haar einde op 9 januari 2020 genoten. Zij heeft een zeer speciale band gekregen, zeker met het vaste personeel op afdeling 1, ieder op zijn/haar eigen wijze. De verzorging is altijd zeer liefdevol met haar omgegaan en ondanks de drukte, heel veel tijd aan mijn moeder gegeven. Zij wisten ook precies hoe met haar om te gaan. Mijn moeder lachte overal om en was altijd de gezelligheid zelve,Ik ben daarom ook zeer dankbaar dat juist deze mensen, ondanks de drukte, tijd voor haar wisten te maken en zeker tijdens haar laatste dagen. Ook na haar overlijden hebben we veel steun aan iedereen gehad, het vaste verzorgend personeel, de artsen, keukenpersoneel,technische dienst die bepaalde dingen voor ons regelde, eigenlijk iedereen. Mijn dank gaat dan ook uit naar iedereen die zo goed voor mijn moeder is geweest. Ik kan nogmaals alleen maar benadrukken dat mijn moeder heeft genoten in het W.F. Visserhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie W.F. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.