Zorgbalans, Revalidatiecentrum Zuiderhout

Geriatrische revalidatiezorg

Beelslaan 9 2012 PK Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Revalidatiecentrum Zuiderhout - Haarlem op 26 mei 2020 Interview

Afspraken verliepen goed. .Ze waren meestal op tijd. Ik had een klein herseninfarct. Opnieuw leren je evenwicht te bewaren en je handen te gebruiken. Daar werd ik goed bij geholpen. Alle respect voor de medewerkers. Erg klantgericht. Ik heb geleerd om gehoorzaam te zijn. Maar ik werd wel vrij gelaten in hoe ik wilde zijn. Twee keer verhuisd in het gebouw. Later kwam mijn vrouw ook en mocht ik bij haar op de kamer. Dat was erg fijn. Thuis is als je samen bent. We konden ook langer blijven totdat er een aangepaste woning was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Revalidatiecentrum Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.