Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 23 augustus 2016 interview

8.7

Alles loopt hier op vaste tijden. De fysiotherapie gaat volgens schema. Er is voldoende informatie gegeven bij het intakegesprek. Als er iets is, luisteren ze naar me. Ze proberen een oplossing te vinden. In mijn kamer staat de linnenkast naast het bed. Het is voor mij te krap om daar bij te kunnen. Nu hebben ze geprobeerd het bed te verplaatsen zodat het ruimer is. Helaas is dat niet gelukt, maar ik waardeer het dat ze het geprobeerd hebben. Ik ben hier uitbehandeld en ga binnenkort naar een zorginstelling waar ik ga wonen. Ik ben erg tevreden over de periode, dat ik hier heb gewoond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.