Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 4 december 2019 interview

• Botbreuken

Bij een valpartij brak ik mijn heup en moest worden opgenomen in Zuiderhout. Ik ben er meerdere keren geweest, want vanwege een ziekenhuisbacterie moest ik zo nu en dan terug naar het ziekenhuis voor een operatie. Ik had een mooie kamer en ze deden bij elke ziekenhuisopname hun best om die voor mij vast te houden. Er werd goed naar mij geluisterd. Ik had problemen met de waterhuishouding en durfde niet te vertellen dat ik bang was dat ik in bed zou kunnen plassen. M.n. 's nachts was dat lastig: dat personeel ken je niet zo goed. Toen ik het uiteindelijk wel durfde te zeggen, vertelden ze dat bedplassen ook door de kwaal kan komen. En dat ik gewoon moest bellen. Dat heb ik een paar keer moeten doen. Dan waren ze gelukkig op tijd. Het eten was prima. Soms bleef ik hangen in het restaurant omdat het daar gezellig was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.