Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 22 augustus 2016 interview

6.5

Het is hier niet zoals ik had verwacht, al is het beter dan een instelling in de buurt waar ik heb gezeten waar iedereen elkaar kende en je haast geen contact kreeg. Ik zie er veel jonger uit dan ik ben. Dat werkt hier soms tegen me als ik hulp nodig heb, denk ik wel 's. Ik ben voor een groot deel verlamd,. Als ik lang moet wachten voor ik word geholpen bij de wc loopt alles eruit. "U kunt wel even wachten", zeggen ze dan. En dat kan soms wel meer dan een een kwartier duren, dan is het te laat. Of ze vergeten dat je op de wc zit. Het zal door het personeelstekort komen, maar ik voel me er ongelukkig door. In het weekend tref je wel 's een uitzendkracht die er helemaal geen zin in heeft: "mensen schoonmaken, daar ben ik niet voor". Dan moet je wachten tot er een ander komt. Op de gang is het soms onrustig. Er lopen ook mensen die in de war zijn. Laatst liep er en hond. Ik vind niet dat dat in een revalidatieinstelling thuishoort. Bij de fysiotherapie doen ze wat ze kunnen. Ik ga heel langzaam vooruit. Toch ben ik niet helemaal gelukkig met de medische zorg. Bij sommige aandoeningen wordt door de dokter alleen maar gekeken, "smeer dit of dat er maar op". Ook al is er niks aan te doen, dan kunnen ze dat beter uitleggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.