Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 22 augustus 2016 interview

7.7

Het is hier onlangs ingrijpend verbouwd, daardoor is het flink verbeterd. Als tip zou ik wel willen meegeven de liften op te knappen: die zijn van binnen donkergrijs en er is weinig licht in. Veel mensen, vooral slechtzienden, zijn er bang van, zo donker is het. Spookachtig, hoor je wel zeggen. Een paar lampen en een verfje kan veel doen. Ik vind het eten hier behoorlijk goed, veel beter dan in een ander huis waar ik heb gezeten. Ik denk dat de kok op vakantie was, want het was een paar weken net zo slecht als in die andere instelling, nu is het weer goed. Het is hier schoon en netjes, mensen hebben een eigen kamer, ik heb dat wel anders gezien. De behandelaars doen volgens mij hun best al kan ik daar weinig over zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.