Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 22 augustus 2016 interview

Het is hier schoon en netjes. Ik heb het al aan verschillende anderen aanbevolen. De medewerkers zijn flexibel, niets op aan te merken. Je kan hier gemakkelijk naar buiten. Er is hiernaast een bos en er is een parkje voor het huis waar je kan zitten. Sommigen vinden dat je daar teveel hoort van het verkeer, dan kan je ook bij de ingang gaan zitten. Ook daar zijn leuke zithoekjes. Er is een bar in het restaurant waar je van alles kan krijgen. Wel jammer dat die als om 19 uur dichtgaat. Er komt een paar keer per week iemand pianospelen, er is een kaartclubje. Veel mensen blijven hier niet lang, een paar maanden of een halfjaar. Daardoor zijn er denk ik wat minder activiteiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.