Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout

Beelslaan 9 2012 PK Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 30 april 2019 Interview

Het maken van afspraken ging perfect. Ze kwamen allemaal de afspraken na. Als ik gehaald moest worden ging dat helemaal goed. Exact op tijd. Ze kwamen me ook halen om naar eetzaal te brengen. Ze vroegen dan of ik alleen trippel of dat zij mij moesten helpen. De verpleging vond ik ook perfect. Super lief. Ze zijn allemaal heel ervaren. Er werd echt rekening gehouden met mijn aandoening. Achteraf zeg ik dat ik zij me erdoorheen hebben getrokken. Toen ik een dieptepunt had, hielpen ze mij. Ze waren er allemaal om mij te helpen. Meer dan goed werd er geluisterd naar mij. Nooit haasten als het even niet goed ging. Ik dacht in eerste instantie dat dit mijn eindstation was. Ze luisterden heel goed naar mij en hebben me weten om te buigen naar positieve gedachten. Ook had ik de mooiste kamer die er was. Daar kan ik niet over klagen. De grootste en mooiste kamer met een eigen toilet. Daar was er maar een van. Dat is echt goed gegaan. Het was ook heel schoon. Er is ook voldoende afleiding voor de mensen die daar zitten. Er is elke middag wel wat te doen en 's avonds ook. Muziekje, dansje, bingo, verven tekenen. Er is ook een kapper. Er is zoveel. Ik stond er verbaasd van. Ik ben heel blij dat ik thuis ben, maar ik mis het verschrikkelijk daar. Als ik dit vertel loopt er een traan over mijn wang. Zo lief zijn ze geweest. Niks was te veel, echt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.