Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 22 augustus 2016 interview

7.7

Ik vind dat de medewerkers hier erg hun best doen. Ze hebben weinig tijd, maar dat komt omdat ze zo onderbezet zijn. Ik heb ook niet heel veel zorg nodig, maar als ik ze nodig heb zijn ze er. Het is schoon en netjes, ze komen elke dag wel een keer langs. Je hebt je eigen kamer. WC en douche zijn op de gang, maar dat schijnt niet anders te kunnen. Er is een ruim restaurant, af en toe is er bingo, komen ze bewegingsles geven of gaat er iemand pianospelen. Er elke week een klaverjas- of bridgemiddag. Ik heb nu een aangepaste rolstoel. Die rijdt niet zo lekker, het duurt altijd een paar dagen voor er iemand komt kijken maar ze kunnen niet overal tegelijk zijn natuurlijk. Ik vind het een prettige instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.