Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 23 augustus 2019 interview

• Spierziekten

Na een ziekenhuisopname moest ik aansterken in Zuiderhout. Ik was er ongeveer 2 maanden. De zorg was prima. Toen ik echter naar huis mocht, waren een aantal dingen niet goed geregeld. Thuis had ik voor de voeding een bepaalde slang nodig. Dat had ik op tijd aangegeven in het revalidatiecentrum, maar toen ik thuiskwam was het niet in orde. We moesten improviseren met een noodvoorziening. . Ik had een afrondend gesprek wel fijn gevonden. Even samen om de tafel zitten: hoe gaat het nu en wat kun je thuis verwachten? Dat geeft rust. Nu moest mijn partner op het laatste moment nog van alles regelen.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.