Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 22 augustus 2016 interview

7.5

Of ik het moet aanbevelen of juist niet kan ik niet zeggen, zoiets is persoonlijk, en ik heb ook te weinig zich op wat er hier gebeurt. Ik kijk er als bezoeker misschien ook anders tegenaan dan de bewoners maar ik heb wel een positieve indruk van deze instelling. Ook over de behandeling krijg ik positieve berichten. De entree zier er netjes uit, je wordt ontvangen bij een nette receptioniste, het is licht en ruim. De medewerkers zijn flexibel. Naar mijn gevoel staat de verwarming meestal erg hoog, bewoners hebben het misschien snel koud. Wat wel opvalt is dat de communicatie van de instelling alleen via de contactpersoon van de familie verloopt. Ander bezoek krijgt weinig te horen. Ik kom hier regelmatig, maar als ik wat vraag is men afhoudend. "Vraagt u het maar aan de contactpersoon."

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.