Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout - Haarlem op 4 december 2019 interview

7.8
  • Heupvervanging

Thuis kon ik niet goed revalideren nadat ik een nieuwe heup kreeg. Daarom werd ik verwezen naar Zuiderhout. Heb daar alleen met verzorging te maken gehad. Dat was prima. de mensen waren liefdevol en alles werd met aandacht gedaan. Ik was er toen de nieuwe vloeren werden gelegd. Dat was wel rommelig. Maar de mensen die het werk uitvoerden waren leuk en hadden aandacht als je bv in de lift wilde. Ik had geen aparte douche en toilet. Die waren samen in één grote ruimte. Deze moest je met meer mensen delen. Tijdens het douchen was het altijd spitsuur. Als je onder de douche ging werd de hele ruimte nat. Omdat het een grote ruimte was, werd de douche ook gebruikt om allerlei apparatuur neer te zetten die op de gang in de weg stond. Dat moest er uit en er weer in. Dat deed het personeel, maar je voelt je minder vrij. Die spullen waren niet afgedekt. Dat vond ik niet zo netjes .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Zuiderhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.