Waardering van Zorgboerderij Erve Tijhuis - Langeveen op 14 september 2020

• N.v.t.

2.8

De directrice volgt haar eigen weg, ook al is dat niet altijd beter voor de bewoner. Er raakt van alles zoek, er worden dingen kapot gemaakt van de bewoners, maar daar wordt niets mee gedaan. Zelfs geen vergoeding ! Ze staan niet open voor een andere aanpak die misschien beter is voor de bewoner. De dokter die er er, is koppig en gaat haar eigen gang, als zij er niet is en er gebeurd iets met een bewoner, dan mag er geen andere arts komen. Tussen het personeel wordt er slecht gecommuniceerd. Ze hebben mijn moeder voor het blok gezet, ze kon geen kant op, mijn vader werd daar verpleegd. Mijn moeder heeft hele slechte ervaringen met de werkwijze en de manier waarop de directrice en het personeel met het bezoek omgaan ! Geen aanrader dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboerderij Erve Tijhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.