Zorgboog - de Nieuwenhof

Visser 4 5751 BL Deurne
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - de Nieuwenhof - Deurne op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers gaan buitengewoon goed met me om. Ze zijn heel vriendelijk. Ik begrijp niet hoe de zusters altijd zo'n goede zin hebben want ze hebben het erg druk. Maar ze doen het geweldig! Er wordt goed naar me geluisterd maar er is jammer genoeg niet vaak tijd om even een praatje te maken. Afspraken maken gaat heel makkelijk. Als ik bijvoorbeeld een keer later wil eten dan kan dat, dan zorgen ze dat het op het juiste tijdstip klaarstaat, opgewarmd en wel. De behandeling is prima. En als ik een keer iets extra's vraag, bijvoorbeeld of ze mijn benen willen insmeren met bodylotion, dan kan dat. Mijn kamer is klein maar wel groot genoeg. Ik vind het wel jammer dat er geen balkons zijn. Ik word goed geïnformeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - de Nieuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.