Zorgboog - de Nieuwenhof

Visser 4 5751 BL Deurne
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - de Nieuwenhof - Deurne op 6 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de kamer van mijn zus buitengewoon goed ik heb hier geen klachten over. Het ziet er altijd keurig uit. De medewerkers zijn hier heel vriendelijk en behulpzaam het is buitengewoon geweldig. Er is altijd tijd voor een praatje. Ook om te evalueren wordt er ruim de tijd genomen. Ik hoef niet achter de afspraken aan. Voor dat ik hier aan toe ben is alles al geregeld. Ik hoef nooit aan de bel te trekken. De verzorging zelf is buitengewoon, mijn zus ziet er altijd netjes en verzorgd uit. De medewerkers houden mij op de hoogte wat er te doen is en waar mijn zus aan mee zou kunnen doen. De informatie gaat meestal persoonlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - de Nieuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.