Zorgboog - de Pannehoeve

Jan van Goyenlaan 1 5702 BA Helmond
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - de Pannehoeve - Helmond op 2 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik afspraken moet maken loop ik zelf even naar het kantoor, daar staan ze me altijd te woord. Met het geven van de dagelijkse hulp zijn ze altijd netjes op tijd. Ik heb bepaalde wondzorg nodig en die krijg ik van de wondzuster, die helpt me goed en geeft me vaak advies over hoe ik er zelf iets beter mee om zou kunnen gaan. Het personeel is goed, vriendelijk. Ze vertellen van alles tegen me, dat vind ik erg prettig. Ook is er een vertrouwenszuster waarmee ik alles kan bespreken en die de zaken voor me regelt wat zorg betreft. En die me troost als ik eens verdrietig ben. De meesten hebben overigens een goed luisterend oor, en helpen me bij problemen. In het begin moest ik hier behoorlijk wennen, ik kwam hier vanuit mijn thuissituatie, maar nu gaat het redelijk. Ik heb een groot appartement met genoeg ruimte, en ook de algemene ruimtes beneden zijn goed en netjes verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - de Pannehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.