Zorgboog - de Pannehoeve

Jan van Goyenlaan 1 5702 BA Helmond
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - de Pannehoeve - Helmond op 2 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De zusters zijn erg vriendelijk, ze maken een praatje met je tijdens hun werkzaamheden. Ik krijg genoeg aandacht van ze. Ook komen ze de afspraken goed na, ze zijn altijd redelijk op tijd als ze me komen verzorgen of helpen, en ik kan het ook goed met ze regelen als ik eens een keer eerder wegmoet, daar houden ze dan rekening mee. Bij het aan- en uittrekken van de steunkousen krijg ik vakkundige hulp, en ze komen me op tijd de pillen brengen en houden daar dan ook gelijk een beetje controle op. Verder voel ik dat ze me serieus nemen, dat ze naar me luisteren als ik een keer een vraag of probleem heb. De flat is voor mij ruim genoeg, ik kan er goed uit de voeten. Er wordt een keer per week schoongemaakt. De algemene ruimtes beneden zijn ruim en goed toegankelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - de Pannehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.