Zorgboog - de Pannehoeve

Jan van Goyenlaan 1 5702 BA Helmond
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - de Pannehoeve - Helmond op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben heel tevreden. De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk. Afspraken maken gaat ook heel goed, als ik een afspraak maak wordt deze altijd nagekomen. Ook medicijnen bestellen en dergelijken gaat altijd makkelijk en goed. Er wordt goed naar me geluisterd, als ik een vraag heb krijg ik een duidelijk antwoord. De accommodatie is goed. Ik ben blij met mijn appartement, het ziet er mooi uit en het is ruim. De openbare ruimtes beneden zijn ook erg mooi, zeker sinds de verbouwing. De sfeer in het huis is goed. Wat ik wel erg jammer vind is dat er minder activiteiten zijn dan vroeger. Dat zal wel met bezuinigingen te maken hebben. De behandeling is uitstekend, de zusters zijn lief en doen het goed. Ik word goed geïnformeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - de Pannehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.