Waardering van Zorgboog - de Pannehoeve - Helmond op 14 juni 2011

1.8

Mijn oma zit in dit tehuis en het is echt slecht slecht slecht laatst nog had ze pe rongeluk in haar broek gepoept en je raad nooit wat de zusters deden 1. in een emmer met water zetten 2. ergens in de kamer zetten 3. ??? 3 weken niks gebeurd dit kan niet volgens mij mag dit niet eens haar rolstoel ziet er uit alsof die uit een 3de werelds land komt en als ze dan vraagt of er iets kan worden schoon gemaakt omdat het niet goed is of wat dan ook ze zeggen meestal "dat is mijn taak niet" ??? Wat! nou is het probleem dus dat de ouderen niet snel boos of over de zeik worden en al snel zeggen ok of dan vraag ik het wel aan mijn zoon/dochter blabla maar ik dacht dat een zuster/broeders taak was om de ouderen te verzorgen dus alles in dit moeten ze doen al vraagt mijn oma of ze even weet ik wat willen doen als het in de verzorging of hygiene van mijn oma komt moeten vind ik hun dat doen geen commentaar of gezeur gewoon doen punt alles wat ik hier mee maak is achterlijk alsof die mensen nog nooit een oudere hebben gezien en ik weet zeker dat de moeders/omas/opas of wat dan ook van die verzorgers daar er wel goed bij zitten van hun slecht verdiende geld uit de verzorging het aller ergste is nog het kost daar 2000 euro of zo per maand dit kan echt niet als iemand een iets heeft dat ze daar heen gaan en komen controleren net als de smaak politie in restaurants maar dan voor verzorgingshuizen groet, boze kleinzoon * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - de Pannehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.