Zorgboog - Keyserinnedael

Kanaaldijk N.O. 70 5701 SB Helmond
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - Keyserinnedael - Helmond op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken worden nagekomen, ze komen van te voren vragen of ik zin heb om mijn haar te wassen. Als ik bij wijze iets anders zou willen doen op dat tijdstip zou dat ook kunnen. Mijn kamer is prima, de kamer heeft meer dan genoeg ruimte. Het wordt overal goed schoongemaakt. De ene keer vind ik het eten lekkerder dan de andere keer, in principe heb ik er geen problemen mee. Met het personeel heb ik geen problemen. Ze gaan goed met me om, ze zijn vriendelijk en ze zijn niet te overdreven. Informatie over de activiteiten wordt wel medegedeeld. Meestal staat het op het bord geschreven of wordt het mondeling overgebracht. Aan de manier van hoe ze naar je kijken en op je reageren merk ik dat er geluisterd wordt. De verzorging is goed, een keer in de zoveel tijd komen ze mijn haren wassen en föhnen, dat vind ik allemaal heel goed gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Keyserinnedael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.