Zorgboog - Keyserinnedael

Kanaaldijk N.O. 70 5701 SB Helmond
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog

Waardering van Zorgboog - Keyserinnedael - Helmond op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik kom hier vaak vanwege mijn zus, zij woont hier. Ik ben echt heel blij dat zij hier nu woont. Om te beginnen hebben wij uitstekend contact met het personeel. Er zijn vaak uitvoerige besprekingen rondom haar, ze bellen altijd als er iets is en we worden super goed op de hoogte gehouden. Als ik een vraag heb dan stel ik die, en dan krijg ik ook meteen antwoord. De verzorging zelf gaat ook perfect, daar zijn we er content mee. Het personeel is vriendelijk en ze bejegenen ons op de juiste manier. Als mijn zus iets vraagt krijgt ze het meteen. Echt knap van die dames, vind ik dat. Verder worden we vooral op de hoogte gehouden door brieven en flyers. Ook de vele vrijwilligers houden ons op de hoogte van wat er speelt. Qua accommodatie vind ik de kamer van mijn zus wel aan de kleine kant. Die zou wel groter mogen. De gezamenlijke ruimtes en vooral het restaurant vind ik echt luxe! Erg groot, voldoende capaciteit voor als er wat te doen is. Ik zelf vind het eten op de afdelingen niet zo goed, ik merk dat er wat verbeterpunten in zitten. Maar ach, mijn zus beleeft het als prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Keyserinnedael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.