Waardering van Zorgboog - Mariëngaarde - Aarle Rixtel op 22 februari 2017

2.3

Client wordt functioneel verzorgd: krijgt eten, drinken, wordt gewassen, verschoond en verder de hele dag in een rolstoel aan de tafel in de huiskamer gezet. Geen enkele aandacht meer. Twee uur lang was er geen personeel in de huiskamer. Personeel werkt over verschillende etages. Niets huiselijkheid. Individueel zijn het uitstekende verzorgende. Maar de organisatie lijkt niet veel vertrouwen in hen te hebben. De eerste koffie kreeg de familie toen tante overleden was.Haar kwaliteit van leven was dramatisch in haar laatste levensjaar.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgboog - Mariëngaarde - Aarle Rixtel

De Zorgboog neemt uw opmerkingen zeer serieus. Onze organisatie staat voor klantvriendelijkheid en kwaliteit van zorg. Wij betreuren het dat u dit klaarblijkelijk anders heeft ervaren. We zouden dan ook graag met u in contact willen komen en met u hierover in gesprek willen gaan. Dat kan persoonlijk bij het hoofd woonverpleging van Mariëngaarde of via communicatie@zorgboog.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Mariëngaarde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.