Waardering van Zorgboog - Sint Jozefsheil - Bakel op 7 september 2010

4.2

De ontvangst bij betrekking van de instelling is vriendelijk, evenals de uitleg op dat moment. Maar eenmaal woonachtig in de instelling duurt het lang voordat je een antwoord kunt krijgen op je vragen. De huiskamer vind ik saai, evenals het menu. Mijn familielid heeft hier vier maanden gezeten en heeft in die tijd niet een keer rijst, pasta of frites gegeten. Het is altijd gekookte aardappelen of puree. Ook bij de groenten is er weinig afwisseling. Waar het aan ontbreekt is menselijkheid. De mensen zijn nummers, oudjes die hun beste tijd wel gehad hebben. Met meer menselijkheid en aandacht komt de juiste verzorging naar mijn mening vanzelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Sint Jozefsheil? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.