Waardering van Aafje, locatie Roo van Capelle - Capelle aan den IJssel op 16 oktober 2017 interview

Ik merk dat er goed geluisterd wordt naar ons en ook naar mijn moeder. Als er eens wat is, kunnen we altijd bij de verzorgenden terecht. Mijn moeder heeft het erg naar haar zin in deze instelling. Ze wil niet meer terug naar haar eigen huis. Mijn moeder vindt het gezellig om gezamenlijk te eten. Ze wandelt veel door de gangen en heeft op die manier ook nog wel eens aanspraak. Ze mag helpen met eten koken. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Het verzorgend personeel motiveert haar om deel te nemen aan deze activiteiten, maar mijn moeder heeft daar niet meer zoveel puf meer in. Er zijn vrijwilligers waar mijn moeder wel eens mee mee naar buiten gaat. Het gebouw is pas gerenoveerd. Ik vind het nu gezelliger dan voor die tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje, locatie Roo van Capelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.