Waardering van Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik op 21 februari 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De hulp die ik ontvang vind ik uitstekend. Soms moet ik ze wel even aan herinneren dat er nog iets moet gebeuren, maar dan komen ze ook. Het eten smaakt mij niet hier, teveel sausjes overal op. Het is niet het de gewone Hollandse pot maar nasi of bami of pasta. Dat ben ik niet gewent. Het stoort mij dat voor uitjes tegenwoordig veel geld betaald moet worden en er begeleiding verplicht wordt gesteld. Ik kan het niet betalen. Men heeft hier zeer veel belangstelling voor de bewoners, ze komen ook geregeld even bij me zitten voor een praatje. Heb niet de keus gehad voor locatie van mijn kamer. Is aan de schaduwkant, dus koud en klein.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik

Dankuwel voor uw reactie en positieve beoordeling. Fijn dat u het naar uw zin heeft in De Valentijn. Heeft u al eens aangegeven dat u de sauzen op uw eten niet waardeert? Wellicht kunnen we met het eten meer rekening houden met uw wensen. Voor de uitstapjes hebben wij het welzijnsarrangement, waarbij u kosteloos aan veel verschillende uitjes kunt deelnemen. Een aantal extra activiteiten wordt inderdaad helaas een vergoeding gevraagd. Vraag gerust aan uw zorgmedewerker om meer informatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.