Waardering van Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik op 21 februari 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De zorg die ik ontvang gaat op een prettige en aangename manier. Ik kan met alle medewerkers goed omgaan, valt verder niets over te zeggen. Zijn wel heel geïnteresseerde mensen en zorgzaam vooral. Als ik wat heb, dan kan ik overal terecht. Het was even wennen om in de huiskamer te slapen, maar dat is nu al gewoon. Ik voel mezelf thuis. Het enige is dat de activiteiten wel achteruit zijn gegaan, zijn minder geworden. Voorheen hadden we nog wel eens een dagje weg, dat is niet meer. En als er zoiets wordt georganiseerd, dan moet ik er veel voor betalen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik

Hartelijk dank voor uw hartverwarmende reactie. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft in De Valentijn. Voor de uitstapjes hebben wij het welzijnsarrangement, waarbij u kosteloos aan veel verschillende activiteiten kunt deelnemen. Voor een aantal extra activiteiten wordt inderdaad helaas een vergoeding gevraagd. Vraag gerust aan uw zorgmedewerker om meer informatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.