Waardering van Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik op 21 februari 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er zijn wel eens dames in de verzorging die wel een beetje gehaast zijn. Dat kan ook bijna niet anders, want er zijn zoveel bewoners en weinig krachten. Ik moet wel eens lang wachten als ik heb gebeld, dat is vervelend maar daar kunnen die meisjes ook niets aan doen. Ik heb veel lol met de medewerkers, aardige mensen en altijd in voor een grapje. Maar als er iets serieus aan de hand is, dan is daar zeker de aandacht en belangstelling voor. De verzorging gaat zoals men dat hier in huis vindt dat het moet gaan. Ik vind wel dat het prima gaat. Alleen het eten vind ik niet lekker hier. Soms eet ik helemaal niets omdat het niet smaakt. De woonruimte is wel een beetje krap, maar ik heb niet veel meer nodig. Het wordt wel goed schoongehouden. Ik heb het hier verder best naar mijn zin.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij te lezen dat u de zorg prettig ervaart. Heeft u al eerder aangegeven dat het eten u niet smaakt? Wellicht zijn er oplossingen voorhanden. Omdat uw reactie anoniem is, kunnen wij helaas geen contact met u opnemen, maar als u wilt, stuur gerust een email aan webcare@stzdb.nl, dan brengen wij u met de juiste persoon in contact .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.