Waardering van Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik op 21 februari 2017 interview

4.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is lastig om een afspraak te maken waarin rekening gehouden wordt met mijn wensen zoals de dag waarop er schoongemaakt wordt in mijn appartement. Naar mijn mening is niet iedereen even goed opgeleid en reageert men niet altijd zoals ik denk dat het zou moeten. Er is een afspraak dat de verzorgende wat vaker bij mij kijken ivm gezondheid, maar ik vind niet dat dat gebeurt. Heb af en toe het gevoel dat ik aan mijn lot overgelaten ben. Ik zou mezelf er veel beter en fijner bij voelen als er iemand wat vaker binnen komt lopen. Ik ben angstig dat er een keer iets gebeurd en er niemand langs komt. Mijn appartement maak ik zelf heel gezellig, daar ben ik ontzettend tevreden over. Het warm eten smaakt mij 9 van de 10 keer niet. Alles is opgewarmd en smakeloos. De sfeer is in afgelopen jaar erg veranderd in huis, vooral na vertrek van vaste medewerkers.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik

Wat ontzettend vervelend dat u niet tevreden bent over de zorg en dienstverlening in De Valentijn. Heel graag gaan wij u met in gesprek over hoe het beter kan, maar aangezien uw reactie anoniem is, kunnen wij helaas geen contact met u opnemen. U kunt een bericht sturen aan webcare@stzdb.nl of bellen met het gratis nummer: 0800 77 33 444

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.