Waardering van Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik op 21 februari 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn appartement is groot genoeg en licht. Ik mis alleen een balkon, ik kan niet alleen naar buiten en nu kom ik eigenlijk niet meer buiten. Er werken hier aardige en vriendelijke mensen, zijn allemaal even netjes en voorkomend. Men komt snel als ik heb gebeld, dat vind ik wel heel prettig. Wat ik niet prettig vind is dat ik op de dag dat ik gedoucht wordt, ik al om 7.00 uur gewekt wordt en gelijk onder de douche moet stappen. Dat zou ik graag anders zien. Maar ik vraag nooit veel en wil niet lastig zijn, dus dat zal niet zomaar veranderen. Voor mijn persoonlijke problemen is vanuit de verpleging niet veel aandacht. Ik kan wel een gesprek vragen met een geestelijk verzorger, maar die kan het ook niet oplossen voor mij. De verzorgende hebben geen tijd voor een gesprekje op een dag. Ik denk veel na, ook in de nacht. Ik ga wel veel naar activiteiten om de zinnen te verzetten. Dan komt er altijd wel iemand om mij te brengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn - Maurik

Hartelijk dank voor uw reactie! Als ik uw reactie lees, kunt u misschien iets vaker vertellen wat u graag zou willen, zodat we meer rekening kunnen houden met uw wensen. Mocht u hierover nader van gedachten willen wisselen, wilt u dan een mail sturen aan webcare@stzdb.nl of bellen met 0800 - 77 33 444. Omdat uw reactie anoniem is, kunnen wij helaas geen contact met u opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, De Valentijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.