Zorgcentra De Betuwe, Elim

Bartus van de Walstraat 2 4051 AK Ochten
0800-7733444 (servicecentrum)
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra De Betuwe

Waardering van Zorgcentra De Betuwe, Elim - Ochten op 11 maart 2017 Interview

Overige aandoeningen

Een tijdje geleden waren een aantal ingehuurde verzorgers die niet gekwalificeerd waren om mijn moeder de benodigde medische zorg te geven. Het is inmiddels wel goed recht getrokken. De afspraken die gemaakt worden met het personeel over de verzorging worden altijd nageleefd. Ze passen alles aan aan de wensen van mijn moeder. Als mijn moeder een keer laat in de avond wil eten, wordt dat netjes geregeld. Ze luisteren altijd naar haar en nemen gelijk actie. De kamer van mijn moeder is ruim. Er is een bibliotheek en een grote tuin waar ze bij kan zitten. Het enige nadeel dat ik kan benoemen is dat er geen vaste receptiepersoneel meer aanwezig is. Er is wel een gastvrouw, maar zij is niet altijd overal van op de hoogte. Ook vind ik het jammer dat er geen leidinggevende is om bijvoorbeeld een klacht te kunnen afhandelen. Dat moet bij het personeel gebeuren, omdat er niemand anders is die dat kan afhandelen.

Reactie van/namens Zorgcentra De Betuwe

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de zorg en persoonlijke aandacht voor uw moeder zo positief ervaart. Omdat onze zorgcollega's als geen ander kunnen bepalen welke zorg onze cliënten nodig hebben, werken de meeste van onze teams zelfsturen. Klachten kunt u inderdaad met deze collega's bespreken. Zij kunnen ook meteen iets met uw ervaring doen. Vindt u dit lastig, of wordt een klacht - hoe groot of klein ook - volgens u niet correct afgehandeld, dan kunt contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, Elim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.