Waardering van Zorgcentra De Betuwe, Lingewaarde - Tiel op 25 april 2017 interview

8.3

De verzorgers gingen perfect met mij en mijn moeder om. Ze gaven haar extra aandacht binnen de tijd die ze hadden. Dat vond ik wel netjes. Ze streken haar ook weleens over haar wang. De verzorgers stonden ons altijd te woord. Er was een sterke band tussen de verzorgers en mijn moeder. Mijn moeder had een mooie kamer en ook de gezamenlijke kamer vond ik gezellig. Het had een goede sfeer. De inrichting is nieuw, maar wel naar vroeger ingericht, waardoor mijn moeder zich fijn voelde. Er stond vaak muziek aan met plaatjes van vroeger. Dat vond ik leuk.

Reactie van/namens Zorgcentra De Betuwe

Hartelijk dank voor uw hartverwarmende reactie! We zullen het doorgeven aan de collega's vann Lingewaarde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, Lingewaarde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.